En god pasientopplevelse begynner med sentralbordet

Alle klinikker er forskjellig og Aperia har en best practice framgangsmåte som gjør det mulig å levere sentralbordet tilpasset den enkeltes klinikk behov. Eksempler på dette er:

  • Hurtigknapp for å manuelt åpne/stenge sentralbordet med melding
  • Hurtigknapp for talemelding om redusert bemanning
  • Mulighet for å velge egne hurtigknapper, eksempelvis stenge telefonen med melding om tirsdagsmøte
  • Pasienten får vite plass i køen
  • Ubegrenset antall plasser i kø
  • Automatisk åpning og stenging både på faste og bevegelige helligdager
  • Tilbakering
Resepsjonist i sentralbord snakker i telefon tilknyttet vår telefoniløsning med hodesett
Phone Assistant applikasjonen gir oppslag / henter journalkortet til innringere takket være integrasjon mellom telefonsystem og pasientjournalsystem

EPJ-integrasjon med sentralbord

Med vår EPJ-integrasjon ser man navn og telefonnummer på pasienten i PC-skjermen allerede før man løfter av telefonrøret, og pasientens journal åpnes med et enkelt klikk på navnet. Pasientopplevelsen blir bedre når man hilser med rett navn og går rett på sak, ikke minst er det mye tid spart for sentralbordet.

Følgende journalsystemer er støttet: CGM Journal,
Opus Dental, Infodoc Plenario (egen implementasjon) og SystemX

Phone Assistant tar aldri fokus, og forstyrrer dermed ikke andre kjørende applikasjoner på pc’en. Når man setter over samtaler internt får også mottaker opp riktig pasient i «bobla». 

Sentralbordapplikasjon

Sentralbordapplikasjonen er beregnet på resepsjonister i sentralbordet for rask og enkel håndtering av samtaler fra PCen, enten med funksjonstaster på tastatur eller museklikk. Overfør samtaler med et klikk. Sentralbordet får også full oversikt over samtlige brukere og køer.

Sentralbordapplikasjon for å besvare og sette over samtaler, se samtalehistorikk, oversikt over telefonkøer, status på brukere, kontaktliste og mye mer