Landsbylegane Stord kombinerer bordtelefon og mobil

Landsbylegane Stord benytter klassiske apparat og mobiltelefoni i kombinasjon. De installerte først telefonisystemet på APERIAs hardware-plattform, men flyttet den senere over til egen server da de kjøpte ny og kraftigere server. Flyttingen senket telefonikostnadene. Hjemmekontor inngår i telefoniløsningen og Lege Etai Bogen sier følgende:

"Det er litt tilfeldig at APERIA ble vår nye telefonileverandør. Det var vesentlig at de kunne levere raskt, ettersom det gamle systemet stanset brått. Vi rakk allikevel å sette oss inn i PAL-tjenesten og fant ut at den er fleksibel og dekker de ulike behovene vi har til en telefonløsning. I tillegg til ordinær funksjonalitet ivaretok den hjemmekontor-brukere (de blir en del av Klinikkens telefonisystem, både hva angår intern-nummere, inngående og utgående samtaler, overføring av samtaler osv.). Når vi er på hjemmebesøk hos pasienter er det flott å kunne bruke den private mobiltelefonen som en klinikktelefon, altså at den viser klinikkens nummer når vi ringer pasienter eller andre. Integrasjonen med Infodoc Plenario er også en funksjon som spesielt helsesekretærene er blitt glad i. Vi har hatt telefoniløsningen siden 2017 og er godt tilfreds."

Ønsker du å snakke med en referansekunde? Kontakt Aperia ved [email protected]