Storoklinikken logo

Storoklinikken ønsket PC-basert telefoni

Storoklinikken valgte PC-telefoni til både resepsjonister og leger. Tidligere hadde de mobil bedrift løsning. Parviz Izada sier følgende om løsningen de har fått:

"På Storoklinikken hadde vi en mobil bedrift løsning, men så etter et alternativ som gav oss bedre talekvalitet. Vi tok oss god tid til å bli kjent med PAL-tjenesten før vi valgte å gå i gang. Dels brukte vi tid fordi det tar alt for mye tid å velge feil, og dels fordi det var flere alternativer å velge mellom. Etter grundig vurdering besluttet vi å gå for PC-telefoni til både resepsjonister og leger, til tross for at APERIA var litt skeptisk. Løsningen ble installert på Klinikkens egen server, som er driftet av en dyktig IT-partner. Vi har så langt fått både talekvalitet, høy oppetid og integrasjon mot CGM Journal som effektiviserer hverdagen."

Ønsker du å snakke med en referansekunde? Kontakt Aperia ved [email protected]