Support 22 51 56 75 [email protected]

PAL (Phone Assistant Lookup)

Komplett telefonitjeneste for primærhelsetjenesten

Integrasjon mot ledende systemer som SystemX, Infodoc Plenario, CGM Journal og Opus Dental

Velg mellom to planer

PALbasic er tilpasset klinikker med lav telefontrafikk

PALpremium er perfekt for klinikker med høy telefontrafikk eller dere som ønsker bedre oversikt og mer kontroll i hverdagen.

  basic premium
Meldinger tilpasset den enkelte klinikk som klinikken enkelt kan endre selv      X         X
Kø med tastevalg og køposisjon      X         X
Selvadministrasjon for endring av navn, passord, mobilintegrasjon etc.      X         X
Støtte for IP-telefoner (Avaya og 3dje-part)      X         X
Hjemmekontor som integrert del av firmaets telefoniløsning (Mobil og VPN)      X         X
Integrasjon av telefoni og EPJ system      X         X
Køvisning og status på alle brukere for resepsjonisten                X
Softphone for PC og Mac                X
Avansert mobilintegrasjon (hjemmekontor) med øyeblikksmeldinger, voicemail og administrasjon av konferansesamtaler                X
Statistikk og rapporter med bl.a. ventetid i kø                X
WEB-applikasjon for å styre telefonen fra PC’en                X
Mulighet for taleinnspilling (opsjon)                X

PAL leveres lokalt, eller i skyen hos en av våre partnere. Lokalt leveres tjenesten enten på Aperia plattform eller på plattform holdt av kunden selv

IP-telefoni (IPT) er framtidens telefonteknologi og tar over for ISDN, som Telenor er i ferd med å fase ut. I tillegg til å være langt rimeligere enn ISDN er IPT også mer fleksibelt og kan gå over samme linje som annen internettrafikk. IPT er heller ikke bundet av de teknologiske begrensningene til ISDN, og muliggjør både video og lyd med svært høy kvalitet

Aperia har valgt Phonect som IPT-leverandør, les mer om priser og abonnement her http://phonect.no/losninger/ip-telefon/

Aperia støtter i tillegg telefonabonnement fra både Telenor og Telia dersom klinikken er bundet av avtaler som krever dette

Åpent Internett og tilstrekkelig kapasitet er en forutsetning for å kunne benytte IPT. Har man en fiberlinje kan denne ofte benyttes til både Helsenett og åpent Internett. Benytter man kobberlinje må man som hovedregel ha separate linjer for Helsenett og IPT

Aperia er behjelpelig med å finne det alternativet som passer best for den enkelte klinikk

Drift og support er tilgjengelig hverdager 08-16 på telefon, epost og web. Hjelp til selvhjelp er en del av tjenesten

Hva Våre Kunder Sier

Don’t just take it from us, let our customers do the talking!

«Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In in risus eget lectus suscipit malesuada. Maecenas ut urna mollis, aliquam eros at, laoreet metus. Proin ac eros eros. Suspendisse auctor, eros ac sollicitudin vulputate, urna arcu sodales quam, eget faucibus eros ante nec enim.

Etiam quis eros in enim molestie tempus a non urna. Suspendisse nibh massa, tristique sit amet interdum non, fermentum in quam. » Luke Chapman

«Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In in risus eget lectus suscipit malesuada. Maecenas ut urna mollis, aliquam eros at, laoreet metus. Proin ac eros eros. Suspendisse auctor, eros ac sollicitudin vulputate, urna arcu sodales quam, eget faucibus eros ante nec enim.

Etiam quis eros in enim molestie tempus a non urna. Suspendisse nibh massa, tristique sit amet interdum non, fermentum in quam. » Luke Chapman

«Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In in risus eget lectus suscipit malesuada. Maecenas ut urna mollis, aliquam eros at, laoreet metus. Proin ac eros eros. Suspendisse auctor, eros ac sollicitudin vulputate, urna arcu sodales quam, eget faucibus eros ante nec enim.

Etiam quis eros in enim molestie tempus a non urna. Suspendisse nibh massa, tristique sit amet interdum non, fermentum in quam. » Luke Chapman

Ofte Stilte Spørsmål

Hva er forutsetningene for PAL?
Tjenesten krever tilkobling til Norsk Helsenett, samt tilkobling til linje med åpent internett med tilstrekkelig kapasitet. I praksis vil dette si en hvilken som helst fiberlinje eller separate kobberlinjer for SHDSL/VDSL. Ønsker en fasttelefoner på pulten kreves det minimum CAT5 nettverkstilkobling for dette på hvert kontor. Soft phone (PC-telefon) krever ingen slik tilkobling
Er det bindingstid?
Det er kun 12 måneders bindingstid. Deretter 6 måneders løpende oppsigelsestid
Hva koster det?

Tjenesten er priset pr bruker pr måned. Pris er derfor avhengig av antall brukere og hvilken funksjonalitet den enkelte bruker ønsker. I tillegg kommer engangskostnader for telefoner og hodesett samt eventuell opplæring og installasjon

For tilbud kontakt oss via kontaktskjema

Drift og support?
Drift og support er tilgjengelig hverdager 08-16 på telefon, epost og web. Hjelp til selvhjelp er en del av tjenesten
Kan tjenesten leveres over Norsk Helsenett?
Tjenesten er basert på Norsk Helsenett og åpent internett. Kontakt oss for ytterligere informasjon