Hjem » Telefonitjenesten » Kom i gang
Kom i gang med PAL-telefonitjeneste
Trolig har Klinikken deres det meste på plass for å kunne ta i bruk telefonitjenesten
SMERTEFRI OVERGANG
APERIA styrer prosessen mot gamle og nye leverandører for å sikre at portering av telefonnummer går smertefritt, og man ikke blir stående uten telefoni/samband på noe tidspunkt
Ved avtaleinngåelsen av PAL-telefonitjeneste iverksettes følgende aktiveter
- Vi verifiserer Internett-tilkobling med NHN
- Phonect IP-abonnement settes i bestilling (vi tilrettelegger og kunden signerer elektronisk)
- Vi installerer og implementerer PAL i hht. vår «best practice» og klinikkens ønsker
- Klinikkens numre porteres til Phonect (Phonect sier opp overfor eksisterende teleoperatør)
- Brukeropplæring gjennomføres like etter at installasjonen fant sted
SMERTEFRI OVERGANG
APERIA styrer prosessen mot gamle og nye leverandører for å sikre at portering av telefonnummer går smertefritt, og man ikke blir stående uten telefoni/samband på noe tidspunkt
Ved avtaleinngåelsen av PAL-telefonitjeneste iverksettes følgende aktiveter
- Vi verifiserer Internett-tilkobling med NHN
- Phonect-abonnement settes i bestilling (vi tilrettelegger og kunden signerer elektronisk)
- Vi installerer og implementerer PAL i hht. vår «best practice» og klinikkens ønsker
- Klinikkens numre porteres til Phonect (Phonect sier opp overfor eksisterende teleoperatør)
- Brukeropplæring gjennomføres like etter at installasjonen fant sted