Support 22 51 56 75 [email protected]

Funksjonalitet

Gjør klinikken mer effektiv.

Forbedre pasientopplevelsen

Phone Assistant
APERIAs egenutviklede programvare som integrerer telefoni- og EPJ-system
Talemeldinger
Tjenesten leveres med ferdig innleste talemeldinger tilpasset den enkelte klinikk
Køhåndtering
Pasienten får vite plass i køen, om ønskelig med ventemusikk og tilbakeringsfunksjon
Åpningstider
PAL-tjenesten ivaretar automatisk åpning og stengning av sentralen både på faste og bevegelige helligdager
Rapporter
Oversiktlige rapporter, både detaljert og sammenstilt. Viser taletid, ventetid, antall i kø som legger på mm. for ringegrupper og enkeltnumre. Dekker evt. myndighetskrav til rapportering
Sky (Cloud)
Velg mellom løsninger som plasseres lokalt eller i skyen. Med PAL har dere planlagt for framtiden
Pris
Enkel prismodell basert på antall brukere pr måned. Rimelig å komme igang, og rimelig i bruk
Fleksibilitet
Enkelt å justere antall brukere opp og ned. Betal kun for det antall brukere som til enhver tid benytter PAL-tjenesten

Bruk PCen som sentralbord

IP Office SoftConsole er beregnet på resepsjonister som vil besvare og viderekoble samtaler fra PCen. Den viser bl.a. status til samtlige brukere og køer.

Styr telefonen fra din PC

Avaya one-X Portal kan brukes til å utføre handlinger som

  • Styre egen telefon og telefonsamtaler
  • Se detaljer om samtaler og kataloger over kontakter
  • Konfigurere innstillinger som påvirker hvordan samtalene dine behandles av telefonsystemet
  • Håndtere konferansesamtaler
  • Administrere dine talepostmeldinger

Bruk mobilen om du vil

Avaya one-X Mobile kobler mobiltelefonen mot PAL-tjenesten.

Appen gjør det blant annet mulig for brukeren å ringe fra sin mobiltelefon slik at bedriftens sentralbordnummer vises hos mottaker og gir tilgang til øyeblikksmeldinger, voicemail og oppsett av konferansesamtaler.

Støtter mobiltelefoner med både Android og iOS operativsystem

Ta opp telefonsamtaler

Avaya Media Manager lar deg enkelt ta opp telefonsamtaler og spille dem av når du ønsker. Du bestemmer selv hvor lenge samtalene skal lagres

Vær ellers oppmerksom på Datatilsynets lovgivning for innspilling og lagring av samtaler

Statistikk og rapporter

Avaya Integrated Contact Reporter gir deg oversikt over telefonbruken på de viktigste områdene. Ferdig oppsett ligger som del av tjenesten. Det blir enkelt å levere korrekte rapporter til myndighetene der dette er relevant.

UC (Unified Communication)

Avaya Communicator lar deg benytte PCen for telefoni og andre funksjoner som ligger i UC-teknologien. Dette fungerer helhetlig med klassiske telefonapparat og mobiltelefoner

Eksempel på UC-funksjonalitet ut over telefoni

  • Sende e-postmeldinger
  • Sende direktemeldinger
  • Se tilstedeværelsesstatus for andre brukere
  • Sette egen «tilstedestatus»
  • Se anropshistorikk
  • Ringe ut («click to call») til personlige kontakter som ligger i MS Outlook
  • mm.

Avanserte funksjoner for talemeldinger

IP Office Voicemail Pro har forhåndsinnlagte talemeldinger som tilpasses den enkelte klinikken under implementeringsprosessen. Klinikken spiller selv inn talemeldingene, eller man kan benytte våre standard meldinger som ligger der ved levering. Talemeldingene følger de åpningstider klinikken legger inn, Disse følger faste og  bevegelige hellidager uten at noen må inn å programmere dette.

Det er mulig å legge inn talemelding ved opptatt anrop. Når en melding er lagt igjen, vil brukeren se at «melding venter lampen» lyser. Et trykk på «hentingsknappen» gir tilgang til samtlige meldinger.

Fleksibelt valg av plattform

Avaya IP Office som tjenesten bygger på kan leveres enten lokalt eller i skyen. Det er også mulig å kombinere dette med enkelte funksjoner lokalt og andre i skyen.

Integrasjon med journalsystem

Phone Assistant kan foreta oppslag i journaler basert på telefonnummer fra Avaya telefonsentral. Phone Assistant kjører på systemlinja, og kommuniserer via en ballong som vises over ikonet for applikasjonen. Phone Assistant tar aldri fokus, og forstyrrer dermed ikke andre applikasjoner som kjører. Følgende journaler er støttet:

  • Winmed 2
  • CGM Journal
  • SystemX
  • Opus Dental
  • Infodoc Plenario (egen implementasjon)